Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en datorgjord bild

Kategori: Säljes

Förstår inte varför jag försöker rita i photoshop. Den ser ju bara ut som när jag gör den IRL, fast fulare :P
 
fast det man övar på blir man bra på tillslut. här är iallafall resultatet:
 
 
jusste! Fick en såndära iphone när jag fyllde 21 bast förut. så jag var pretto och skaffade instagram. Om ni är intresserade av det så heter jag: jattenjorm
nu vet ni!
 
(translation: i'm not good at photoshop at all. but if I practice mabye I'll get better. And hey, btw. I got a iphone on my 21th birthday. If you wanna follow me, my name ther is: jattenjorm )

Kommentarer

  • BabyStrange säger:

    Åh Instagram. How I miss it!

    SV: Men geez, vilken självdistanslös människa människa hon verkar. Primadonna girl indeed.

    Svar: So much fun! hehe.
    haha verkligen, lite löjligt när man redan lyckats liksom. Då kan man väl bara vara trevlig? Fast man ska ju alltid vara trevlig såklart :)
    Jätten Jorm

    2012-11-07 | 22:49:51
    Bloggadress: http://poetsaredepressed.blogspot.com/
  • BabyStrange säger:

    *verkar VARA

    2012-11-07 | 22:50:04
    Bloggadress: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: