Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en sång och ett tack

Kategori: Allmänt

 
Tänkte bara dela med mig av en av låtarna i soundtracket till kiki's delivery service, för jag blir glad av det och jag blev jätteglad nyss när jag tittade på hur många besökare jag haft. 25 stycken!! Det är nästan rekord :D Blir glad när ni orkar ta er in att kolla, även om ni bara gör det lite snabbt. Det är en ära att ha er som tittar på mina bilder :)
Tack så mycket!
 
(translation: just wanted to share this song from Kiki's delivery service with you beacuse it makes me happy. :) I just checked how many visitors this blog had yesterday and it was 25! That's almost a record! I'm very happy that you want to look at this blog and it's an honor to have you here. Thank you so much!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: