Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om äldre saker som jag gjort förut

Kategori: Allmänt


Måste lägga upp lite gammalt som jag gjorde för ett tag sedan. Sitter på föräldrarnas dator (jag är en fattig konstnär, naturligtvis bor jag hemma) just nu så här finns inte så mycket att visa, men kanske lägger upp mer sen en vacker dag..





(ovanför ska föreställa ett självporträtt med några av mina vänner)

(ovanför är en the ring ripoff. Färglade denna sedan i photoshop, kan lägga upp den sen)

(ovanför är framsidan till en serie som aldrig någonsin kommer att bli klar. Gillar framsidan dock)

Kommentarer

  • Katta säger:

    Wow, - jag har sagt det förr å säjer det igen ;P du är ju helt otroligt grym!! Du har sån känsla och fantasi!!

    2010-05-01 | 20:33:25
    Bloggadress: http://kattansflockliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: