Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en kvinna med attityd

Kategori: Steg-för-steg

Fick så dåligt samvete över mitt slarvande med denna blogg så att jag lägger upp en teckning som jag verkligen inte kan kalla snygg. Men jag vetefan, nån kanske gillar den?
Och jag vet att hon har en opropertionelig kropp!










Såja! Skall nu visa lite skräp som jag inte har laddat upp. Inga ritserier, bara teckningar, inte scannat, bara fotat (vilket gör så att det ser lite fult ut). måste verkligen börja orka starta scannern ibland :o


(Ovanför: jag gillade denna lite, om man får säga sånt själv)

(Ovanför: ännu mer förbannade löv/fjädrar. Antar att jag ska fixa till denna lite om jag orkar. gillar den inte så mycket dock)

(Ovanför: det känns som om jag visat denna...)

(Ovanför: Denna visar jag bara en liten del av för resten blev snett och failat xD)

(Ovanför: Och denna är inte klar, som ni ser. Det vore dock mysigt att måla denna som en tavla)
Ha det bra!

Kommentarer

  • marre säger:

    oooh älskar bruden med fågelbo på huvet! :D

    promenad runt årstaviken i helgen? pussss

    2010-04-26 | 18:54:23
  • J <3 säger:

    fina teckningar :)

    2010-04-26 | 19:12:11
  • Veronica säger:

    tack!

    maria: Låter härligt! :)

    2010-04-26 | 19:16:21
    Bloggadress: http://jattenjorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: