Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en skalbagge

Kategori: Steg-för-steg

Nu måste jag uppdatera! Jag har ritat en salbagge!



























Och det var det! jag är ledsen för den långa pausen men hoppas att ni inte tagit så illa upp!
Om teckningen: Detta är alltså en skalbagge, men tror inte att det finns sådana som ser ut som den jag ritat. Hoppas inte det iallafall, klorna såg lite läskiga ut!
Ska kanske färgläggas sen! Men Först ska jag förglägga en älva (som finns i denna blogg), för jag frågade läsarna om jag skulle färglägga den och då svarade en person ja. Så det ska jag göra.
Vill ni att jag ska färglägga denna?

Kommentarer

  • Альфа säger:

    Fantastiskt snygg!

    2010-07-23 | 23:57:00
  • Jorm säger:

    Danke, merci, thank you och tack :3

    2010-07-24 | 01:12:16
    Bloggadress: http://jattenjorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: