Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om inspiration och en sommardag

Kategori: Inspiration

Vi börjar med de otroligt fina bilderna från http://i-seldom-do.livejournal.com/ . Lånade några, så ni kunde tjuvkika lite innan ni går in på länken :)






Är det bara jag som är kär?
Hoppas inte. Otroligt duktig tjej iallafall! jag vill bli lika bra! ARGH!

aja. nu till mitt (som är otroligt blekt i jämförelse, men man ska bli INSPIRERAD, inte NEDTRYCKT.)
Träffade en häst. Den stod aldrig stilla. Träffade även jordgubbar. Fotade alltså lite. men lovar att jag ska rita lite snart. Har faktist målat en tavla som inte riktigt är klar ännu, så kan inte visa nåt ännu, men det är på g!
Kom nu ihåg att jag inte anser mig var proffsig någonstans. jag tycker bara att det är kul.
Let's begin!









och jag vet att några bilder är lite suddiga men:
1. det var smuts på linsen
2. hästjäveln stod aldrig stilla :(

Hejdå :)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tycker att du är mycket bättre.

    2010-12-17 | 13:50:38

Kommentera inlägget här: