Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om den lilla svarta

Kategori: Allmänt

"Den lilla svarta" är i detta fall inte en klänning, utan en bok, en liten, svart ritbok. Den har ett "lönnfack" (som jag inte tror ska vara hemligt, men som jag inte hittade förrns om lång tid), ett svart band så att man kan hitta var man senast ritade, och med många tushteckningar innuti.

Så jag presenterar för er, min Lilla Svarta;



Denna varulv har ni sett förut ;)

Det är svårt att rita av de man tycker om, därför börjar man kludda istället...

Som en gris till exempel.

dessa har ni också sett förut.

Många gånger i boken, hittar man många sådana här tomma papper. Det är för att det är mer spännande när man bläddrar igenom den, att man aldrig vet NÄR en teckning ska dyka upp. :)

Denna kvinna, har jag aldrig orkat göra klart, förrns nyligen. Är inte jättenöjd...

Detta är kanske den teckningen i min bok som jag är minst nöjd med :( Riktigt ful är den :(

haha. Klar är den!

Sned är hon i ansikitet :(

Detta är en av mina favoriter, eftersom att den föreställer ett ägg :) Ägg är bra :)

Om bubblor och hav.


Denna man, skulel från början ha blivigt en kvinna, men sen var det för jobbigt att rita bröst. Jag tror att han är en kvina innerst inne, om man nu ska hålla på och bry sig om sådant tjafs, som kön (vilket egentligen inte är så jävla viktigt.).


undrar om hon blir klar någon dag...



Här ser man inte hur hon ser ut, men ska scanna in den senare...


Denna är ine heller klar, tror inte att den blir det heller, för bakgrunder är inte min starka sida...

DENNA har INTE jag gjort, utan en vän till mig, som jag kanske inte ska säga namnet på. Jag har bara tushat den. Jag blir glad av att se på den för hon som gjorde är väldigt söt och glad :) <3

god jul!

Min anorexisida. Att rita överdrivet smala människor är väldigt intressant och roligt. Även om det är en hemsk sak.

Den första "mr.apa". har gjort en tavla också med honom som motiv.

Stackars vovve!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är söt och glad! :) <3 och så är du grym på att rita, jag tvivlar nästan på att en människa kan vara så talangfull! :) btw, bilden med flickan och spegeln är min, ger en miljon :)))

    2010-03-28 | 23:17:54
  • Veronica säger:

    haha tack du okände :)

    haha en mille" låter bra!

    2010-03-29 | 17:13:06
    Bloggadress: http://jattenjorm.blogg.se/
  • Hanna säger:

    så himla fint, önskar att jag också kunde rita :( jag gör det typ aldrig nu för tiden, bläh. borde väl börja med det igen så kanske jag kunde bli lite duktig iaf :*

    2010-03-31 | 00:05:36
    Bloggadress: http://whenwewerewinning.wordpress.com
  • Veronica säger:

    Alla kan rita :) Det är bara att tycka det är roligt och ha ideér som man vill genomföra!

    2010-03-31 | 14:49:05
    Bloggadress: http://jattenjorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: