Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om att jag städar och finner saker

Kategori: Allmänt

ja, som rubriken antyder, så håller jag på att städa mitt rum (bort fortfarande hemma).
När man städar hittar man teckningar.
Dessa som jag visar nu är "snabb-målningar", som jag gjorde i skolan samtidigt som jag lyssnade på min lärares genomgång. (jag kan göra flera saker samtidigt). De är väldigt snabbt gjorda och inte alls genomtänkta eller nåt, men det kan ju vara kul för er att se hur det ser ut när jag bara strö-kluddar.










Och det var de snabbteckningarna!

Sen hittade jag en till bild på en halvnaken kvinna, som påminner VÄLDIGt mycket om en annan teckning jag gjort (som jag även lagt upp här.) jag antar att jag tyckte så mycket om den andra teckningen att jag ville göra någonting liknande :P


Sen håller jag på med en Twilightbild åt min syssling, jag ritar av, och för tillfället ser den ut såhär:

not great, men jag hoppas att den blir bättre sen :p Jag är ju trots allt en icke-twilight-person, så jag lägger väl inte ner hela mitt hjärta på't. Jag tycker att twilight är fånigt, och det värsta är att det inte har nåt med fenomenet (stavning?) twilight att göra. men men. I really don't care :p Låt de som gillar twilight få göra det, även om jag tycker det är fånigt! (twilight-fanen (haha.) tycker säkert att de grejer jag gillar suger, så det blir jämt!)

OKEJ! HEJDÅ :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: