Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om alla ansikten, kroppar, ja, motiv över huvudtaget, som finnes i min kära lilla svarta bok nummer ett.

Kategori: Allmänt

Nu är den klar, den lilla svarta boken, helt fullklottrad, ovh som tidigare utlovat så skall jag nu visa er alla bilder i den, från början till slut. Jag skall till och med ha med de bilder jag inte är nöjd med. Så, ja, här kommer dem:


...~-.::'Sagan om Boken'::.-~...




























































































och det var alla bilder! Vissa skall väl färgläggas osv, men jag kaninte göra det förrn bläcker RIKTIGT har torkat in i sidan, och det tar lång tid har jag lärt mig. Men ja, fram tills dess ser jag boken som färdig :) tack för allt käre bok!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Alltså jag vill dö lite. Du ritar så himla bra. Inte bara det att du är skicklig och din stil är grymt bra utan dina motiv är alltid helt underbara. Blir så himla avundsjuk, vill också vara lika awesome som du är. <3

    2010-10-25 | 01:44:24
    Bloggadress: http://whenwewerewinning.wordpress.com
  • Miranda säger:

    Både Tideland och Dotter till en dotter är faktiskt riktigt bra... Älskar Inger Alfvén, haha. Läst Berget dit fjärilarna flyger för att dö? :D

    2010-10-25 | 23:04:10
  • Jorm säger:

    Hanna: Tack, men du är också duktig! Det är alltid så mysig och fin känsla i dina bilder <3 (men jag tycker att du ska rita MER för jag vill se mer ;)



    Miranda: awesome! Måste kolla/läsa dem! Nix pix, det har jag inte. gah, den får också åka in på listan! Vad handlar den om?

    2010-10-27 | 22:17:23
    Bloggadress: http://jatten.jorm.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Ahw, tack så mycket <3 jag har ritat mer än vad jag lagt upp, men allting är bara bleka skisser på nakna tjejer typ, haha. men någon dag ska jag minsann göra något med dom där skisserna, och då lägger jag upp :* fast ska försöka bli bättre och både rita mer och lägga upp mer :D

    2010-10-29 | 02:18:44
    Bloggadress: http://whenwewerewinning.wordpress.com/
  • Miranda säger:

    Om en gubbe som vill dö :D

    2010-11-03 | 13:37:26
  • Linnea säger:

    Oj, herre. jag tappade typ andan. du är verkligen helt otroligt duktig.

    2010-11-09 | 01:57:18
    Bloggadress: http://doingtheunstuck.wordpress.com
  • Mille säger:

    DU är awesome! Awesome, I say :D <3

    2010-11-09 | 13:33:04

Kommentera inlägget här: