Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en sjungande tupp och massor av guldfärg.

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag förstå varför folk tycker det är så jobbigt att namnge sina inlägg i sina bloggar.. Men det hör inte hit. jag har lånat en flaska guldfärg från skolan, så nu har flera bilder i min ritbok (den lilla svarta <3) blivigt pimpade. Sedan har jag gjort en make åt denna också:


Vi börjar med honom. har inte fotat steg för steg, då jag inte hade med kameran när jag gjorde honom. Men ni förlåter väl mig?

Såhär ser de ut tillsammans!

och detta är när han är ensam! färgerna är inte riktigt rätt p.ga den hemska blixten jag var tvungen att använda p.ga tidsbrist. men orkar inte redigare så att det ser bra ut i photoshop, så ni får se det irl om ni är snälla :p haha.

men nu till allt GULD!:


(lite närmare.)









Och det var allt guldigt! Sen så har jag ritat/ritat klart lite annat som jag också vill visa er:

(den här är väl inte riktigt klar! ska göra nåt åt bakgrunden också. Men den är så jävla halvful så jag kommer väl strunta i det.)

(mr.hare. från alice i underlandet.)


(och de här små figurerna är så äckligt inspirerade av filmen Barnhemmet.)


Och den här är inte klar!

Hope you enjoyed! glöm inte att lämna en liten kommentar i kommentarsfältet. Om du är en person som låtsas hata mig så kan du kommentera anonymt utan att jag blir arg. (hah.)

Ha det bra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: