Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om min nya vän, den lilla svarta nr 2.

Kategori: Allmänt

Då min gamla lilla svarta har en ritsida kvar att fylla nu ungefär, fick jag av min älskade pojkvän en liten svart ritbok, den andra. Helt tom och med extremt fina papper :) Den är visst av nåt fint märke också :O (på kortet han skrivit så sade han att boken nästan var värdig mina teckningar :P Fint sagt men jag vet inte om det riktigt är sant <3)
Hur sim helst funderar jag på att numrera sidorna, så att om någon som vill kolla nåt speciellt i boken så kan jag bara "SLÅ UPP SIDA FEMTON!" och känna mig nöjd. Men då måste jag designa en snygg siffer-stil, men det är nog inte överdrivet jobbigt. Har ju flytande tush <3 (fick förresten mer av den varan nu när jag fyllde år för 19:e gången i mitt liv.)

Här är hon, min nya vänskap:


(min adress får ni nog inte känna till. Inte bra att lägga ut sådant på internet)


(en sådan här ficka har min gamla ritbok okcså, väldigt praktiskt. Brukar använda den som plånbok om jag glömt min riktiga :P)

Som akvarellpapper!

ja, där ser ni den fina! Tack finaste <3


Sen har jag gjort en annan smått oseriös sak- jag gjorde ett litet poträtt av A, han som jag ställde ut med förut om ni minns?



och det var allt! Nästa gång jag uppdaterar här får ni nog se allt innehåll i min käre gamle vän den lilla svarta (nr.1)! so long, kallsong!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: