Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om nya saker jag pysslat med.

Kategori: Allmänt

Jag målade en tavla till min älskade:

(med blixt)

(utan blixt)

den blev väl inte så jättefin, men jag är inte direkt överdrivet duktig på landskap heller :) Så jag är ändå rätt nöjd! Min älskade blev glad iallafall!

och här är lite annat:


detta är herr apa! Han var i blyerts innan men nu tushade jag honom lite lätt :P :)


detta är fru kanin. Den ser lite konstig ut men jag gillar huvudet! för att det är ett kaninhuvud. bakgrunden ser konstig ut right now, men ska måla't senare när tushet inte lider någon risk att flyta ut! Samma sak med herr apa, tror jag.



Detta är en person som blev rätt lik en som jag gillar, om ni känner mig lite bättre vet ni vem ;)
teckningen är inte nogrann eller något annat men det är kul att rita, även om det inte blir asbra varje gång :)

och denna skall målas! En trollgumma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: