Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om nya teckningar

Kategori: Allmänt

Ja, jag har börjat skolan igen (sista året! skulle gått ut förra året men kag tog en paus från skolan, och fick gå om. Men det behöver vi inte ta upp nå mer nu.) så på sista tiden har jag ritat väldigt mycket i min lilla svarta bok. Av någon anledning lyssnar jag bättre på läraren om jag ritar samtidigt. Konstigt och väldigt najs.
men nu kommer teckningarna jag gjort! Vissa är färdiga, andra inte, vissa har jag gjort klar från förut!
Vissa är jag nöjd med, andra är jag mindre nöjd med. Men det spelar ingen roll. Det viktigaste (som jag sagt förut) är att det sa vara roligt! :D
btw: om min namnteckning ser lite annorlunda ut från förut beror det inte på att inte jag gjort teckningarna, utan för att jag bytt efternamn. Så nu heter jag Bartha. Så ni vet.











Kommentarer

  • Felicia säger:

    Bild nummer sju, på de små humanoida barnen är helt fenomenal. Orginellt karaktärskoncept, jag har inte sett något liknande. :D

    2010-09-05 | 22:27:24
  • Anonym säger:

    Tack så mycket :D ritar du något nu för tiden? Jag tror inte att jag sett dig lägga upp nåt nytt på facebook? :O (jag tycker så mycket om att titta på dina teckningar nämligen!)

    2010-09-05 | 22:35:58

Kommentera inlägget här: