Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om min installation

Kategori: Allmänt

Snart är det utställning på mångkulturellt centrum i fittja med min klass! Jag tycker att ni ska komma och titta på vernissagen som är på onsdag nästa vecka. :) Tider och sånt återkommer jag med senare, men kan visa ungefär hur mitt bidrag ska se ut (eller ser ut just nu). Det är ju inte klart än, behöver en lampa (om någon vill skänka en till mig tar jag tacksamt emot den!!!!) men annars är det i stort sett klart. Småfix typ.


Och jag URSÄKTAR den dåliga bilden, som jag tog med min telefonkamera. jag orkade inte ta ut systemkameran ur väskan.

sen vill jag bara visa en liten bild på tetris, från slussen i stockholm, som jag såg imorse. Ibland tycker jag om människor. Det fanns en lila också :) jag vet inte om det är någon kampanj eller någonting eller om det bara är fint, men tetrisberoende som jag blir i perioder, tyckte jag detta var ett mycket trevligt inslag i vardagen.



(jag ska göra egen stadskonst snart!!! Så fort jag får tid. I sommar, antagligen. Det blir roligt. men det är en hemlighet än så länge. shhhh!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: