Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om några nya teckningar

Kategori: Allmänt

Dags att kika in i min lilla svarta (nr 2) igen. nu är det ungefär 3 vita papper kvar i den, så snart kommer en redovisning av hela boken, men tills dess får ni endast se dessa:
(och det är sämst fotograferat. Men när jag visar hela boken sen ska jag göra det noggrannare. just nu är det för sent för att vara ordentlig)




(den där ska nog målas)

(ser ni vem det är?)



Den sista skulle först bli ett självporträtt. Men ja... ni ser kanske att det inte blev det. :P

Kommentarer

  • Hanna säger:

    alltså, jag ÄLSKAR "skelett"bilderna och självporträttet. du är för bra och underbar liksom!

    2011-05-04 | 09:00:31
    Bloggadress: http://whenwewerewinning.wordpress.com
  • Jorm säger:

    Oh tack tack :) den första skelettbilden och poträttet är mina favoriter också ;) Du är bättre och underbarare! Puss!

    2011-05-04 | 15:31:12
    Bloggadress: http://jattenjorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: