Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en legend

Kategori: Böcker och film

Dålig som jag är hade jag inte sett I am legend. Dessutom hade jag jättelåga förväntningar. Men nu när jag sett den känns det som om jag verkligen missade någonting! Den var verkligen jättebra! Och will smiths insats var som vanligt helt underbar.
Filmen utspelar sig inom en snart framtid, ett gäng forskare har kommit på botemedlet mot cancer, ala testpersoner blit botade. Tyvärr slår botemedlet fel och utvecklas till ett virus som förvandlar alla människor till zombie/vampyr/mutanter (haha). Endast en människa är imuna, den enda kvarlevande invånaren i new york, will smith. han bor där med sin hund och försöker överleva.
Filmen var sorglig, välspelad och spännande, och för er som var som jag: se den!




(translation: use google translate.)



hej hopp!

P.S
(och ja, jag ska ladda upp teckingar/målningar snart när inspirationen kommer igen!)

P.S
(Ill upload drawings soon again, when my inspiration comes back!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: