Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en sinéadkopia

Kategori: Säljes

som jag sa i förra inlägget bestämde jag mig för att byta ut bilderna i mina tavlor.
Jag bestämde mig för att rita av Sinéad O'Connorbilden som jag hade haft där tidigare. Bilden tog jag från en gammal tidinig (en idolbild, typ).
Men det blev lite fel, så jag gjorde om den. Grunden är dock sinéad O'Connor. Och den ser kalkerad ut, men det är den inte, det bara råkade bli så. haha.
























Sen när jag försökte ta en bättre bild på bilden hoppade min syster in i bilden, så bara för att jäklas lägger jag in den bilden också.

och nej, hon är inte efterbliven.



(translation: First, I wanted to make my own, drawn verision of the sinéad O'Connor picture I had (taken from an old magazine). But then, I changed it beacuse it did not look like sinéad.
then when I tryed to take a photo of the painting, my sister stood in the way, so im uploading that picture as well. and no, she is not retarded!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: