Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om eventuella ändringar här

Kategori: Allmänt

Som ni kanske har märkt så är jag helt usel på att uppdatera här, trots att jag HAR tecknat/ritat.
Så nufunderar jag på att utöka bloggen med ännu en sak ur mitt liv: film, böcker och spel (fick ideén när jag läste denna blogg: http://skrattarochspyr.blogspot.com/ ... det verkar kul) Jag skulle då isåfall recensera filmer/böcker jag sett och ge dem lite betyg, eller något snt liknande.
Så nu frågar jag er läsare som trots allt segande ändå tittar in här ibland, vad tycker ni om den ideén?
Det är ju ändå en stor del av min inspiration (naturligtvis), så det hör ju ändå ihop med min egen konst. plus att film/böcker/spel också är konst, så det så.

Ja, låt mig höra era åsikter om detta :)

Hejhej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: