Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om arbete inför julen, 1

Kategori: Fotografi

Nu när det snart är julafton (lördag, är lite pepp. jag gillar mat.) har jag pysslat rätt mycket. eller ja, mer än vanligt iallafall. jag har bland annat gravat en lax, bakat lussebullar som en tok och gjort små julkort. men bara två :( för jag har haft massor av andra saker för mig också. Och jag har inte ens skickat dom än så de kmr fram efter jul (ett ska till korea så det kmr defenetivt inte hinna). Ganska pinsamt, men jag är klantig och förvirrad.

Nå, jag kan visa er vår fina gran som jag, min mamma och min syster klädde, och sen vill jag även visa min gata en natt när jag hade suttit uppe hela natten och spelat zoo tycoon (hrm) och sedan tittade ut genomo fönstret...





Och sen även en liten julspindel jag träffade:



(translation: christmas is near and im doing x-mas stuff, like decoration my christmastree for example.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: