Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om mina halsband

Kategori: Inspiration

Hej, ville bara visa mina halsband, för de är vackra och fina, och jag blir inspirerad av dem!





Här är min fågelbur. Min syster har en likadan.
(translation: My tiny birdcage, my sister has the excat same nacklace)



Min penna. det står "bright young thing" på den.
(translation: my pen-necklace. The text on it sais "Bright young thing")



Mitt förstoringsglas! Det fungerar och det står "Open your eyes" på det.
(My magnification glass. it works and the text on the side sais "Open your eyes")




Mitt halsband med blommor!
(my flower-neclace.)




Mitt bästa halsband! Fick det av min vän F och det är rätt stort och jättefint.
(translation: my best necklace, got it from my freind F.)


Kommer kanske att lägga upp fler smycken senare!

(translation: I might upload more jewelry later.)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Jag längtar tills jag kommer hem och vi kan ta lite bilder tillsammans!! :D saknar att fota med dig, saknar att dricka te med dig, saknar att titta på film med dig, JAG SAKNAR DIIIG!! <3

    2011-12-08 | 05:56:22
    Bloggadress: http://catchtheworld.blogg.se/
  • Jorm säger:

    FAnnYyYYYYYY JAG DÖR1 <3 ja jag längtar också! hemskt mycket :) saknar att göra allt med dig! att vara trött med dig, att vara pepp med dig, att dansa och äta ostmackor på din veranda! Men snart ses vi <3

    2011-12-11 | 19:04:15
    Bloggadress: http://jattenjorm.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Hej! Jag måste bara fråga, ditt pennhalsband, har du gjort det själv? Går det att köpa nånstans? Hör gärna av dig!

    2011-12-11 | 21:30:02
  • Amanda säger:

    Jag har nämligen hittat ett sånt halsband, är det ditt kanske?

    2011-12-17 | 17:39:31
  • Jorm säger:

    Jag köpte mitt på MONKI men tror inte att de har kvar det tyvärr. har ett matchande hårspänne också :)

    vaddå hittat, utomhus? Fett najs isåfall! då har du ett nytt halsband, höhö

    2011-12-17 | 18:31:30
    Bloggadress: http://jattenjorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: