Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en flicka som längtar efter våren

Kategori: Allmänt

Så himla irriterad, väggutaget, i vilket jag hade min laddare till datorn i, slutade fungera, och därmed dog min dator efter ett tag. Så Nu måste jag ladda upp alla bilder igen. Menmen, det är inte mycket att göra, utom att göra just det.

Det jag skrev innan (ungefär) datorn dog:
Vi tar en paus från porträtten, tycker jag, och tittar lite på en flicka jag målade för ett tag sen! Jag har använt:
Akvarell
Tush (flytande)
bilder, utklippna ur trädgårdstidningar jag fann i skolan

Och så kan vi se hur det såg ut också, va:







































Och ja.. Man ser väl inte riktigt hur det blev. Jag hade glömt kameran hemma den dagen jag gjorde klart den här bilden, så fick fota med mobilkameran, och därför är bilderna så små :( Men ska fota en större bild sen. Gav bort den till min kompis M direkt, annars skulle jag gjort det nu. Menmen!

Hursomhelst, det var den! Sen tänkte jag visa underläggsfotorna för det förra porträttet jag gjorde. (Det här:)
Men nu har jag fått dem! så.. Här!




Söta ungdommar det där. Men Nu ska jag rita vidare! jag ska bli bäst i världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: