Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en som inte vill visa sitt ansikte samt om min julkapp

Kategori: Allmänt

Hej hopp och goddag! Jag tycker att jag borde uppdatera min blogg oftare, så försöker göra det nu. Idag ska jag visa er mina cernitgubbar och en tecking jag gjorde nyss :) Vi börjar med leran, som  jag skulle vilja säga några saker om innan ni får se:
Det är rätt svårt att få till snygga grejer, och näst intill omöjligt att blandas färger till en annan nyans p.ga att leran är så hård. menmen, försökte mitt bästa med de färger jag hade!


(Timmy från fåret shaun!)

en räv bara

och nu till tecknigen, det fick bli ein fotoserie idag, en gangska lång en, för att kompensera för uteblivna fotoserier tidigare. Denna ska väl färgläggas också men det kommer det kommer :)














Och det var det!
Nu ska jag bara visa en sista teckning som jag ritade samtidigt som jag kollade på the clash of the titans (?). Det är väldigt trevligt att kolla på film och rita samtidigt, att bara låta sig inspireras av filmen, hihi! kult!


Men hejdå! ha det så fint tills vi hörs igen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: