Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om neonljus som lyser upp natten

Kategori: Allmänt

Min vän om på en utmärkt ideé. Varför inte  måla med innehållet i såna där ljusstavar som man knäcker, som lyser i neonljus? Så, vi gjorde det. Dessa bilder som följer är mest på lek, vi gjorde inget direkt jätteseriöst, men det blev sjukt ballt att det lös!
Enjoy:




























Och det var det! sjukt svårt att fota så att det blev snyggt, men om jag stod riiiiktigt still och redigerade lite i photshop efter så blev det okej. Det är jag och min kompis J. som har gjort allt. Och de sista bilderna är i snö.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad kuligt! Kan man få sno denna fantastiska idé?

    Det blev i alla fall himla roliga bilder

    2011-04-12 | 19:21:06
  • Jorm säger:

    Himla rart att du frågar! men det var inte min idee. Men för att vara ärlig snodde min kompis iden från das interwebs. SÅ kör på! ;)

    2011-04-14 | 20:03:21
    Bloggadress: http://jattenjorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: