Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om en förälskad kvinna

Kategori: Allmänt

Är fast besluten att fylla min gamla ritbok snarast möjligt nu, så att jag kan visa er hela! Så nu ritade jag en ny teckning, eller målade kanske är rätt ord. Trots att jag egentligen är för trött. Så den är inte jättefin, men blev lite inspirerad till att skriva en historia om kvinnan på bilden. eller snarare om en annan kvinna som känner henne på bilden. men mer säger jag inte, för jag ska skriva historian först.

Här får ni, den är gjord i vattenfärger och flytande tush:















ja, kass bild jag vet. Men den ser lite bättre ut i verkligheten. Lovar att ta ett bättre foto sen :)

(Translation: I'm way to tired for this, but I want to fill my old drawingbook so I made this painting. Its not very good, but it looks better irl. I promise Ill take a better picture of it later!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: