Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om ett berg och en speciell växt

Kategori: Allmänt

Min vän A. ( http://atzihbaal.deviantart.com/ ) har dragit igång ett projekt som jag är med på, och det handlar om att man ska rita en bild, varje dag, i en månad. Månaden är september, en mycket trevlig månad enligt mig.
Vi har turats om med teman varje dag, men dessvärre så har jag varit (är fortfarande) sjuk, så har inte kunnat göra alla bilder än, utom två. här kommer dem:

dag ett, en fiktiv blomma:



Dag två, ett berg:


Och det är väl ungefär så långt jag hunnit göra än så länge. men kolla in A:s deviantART som jag länkade där uppe, för att de mkt coolare och mer produktiva konstverk!
och jag vet att bergsbilden ser hemskt ofärdig ut. det ser bättre ut IRL.


(translation: My freind A. came up with this idea that we should draw one picture for everyday in a month. here is the pictures ive come up with this far. I haven't been able to do more scince i've been sick, but im starting to get better.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: