Jättenjorm

Om konst, film och böcker.

Om ett självmord (del 2)

Kategori: Allmänt

Och här kommer min andra bild. hade stora planer för denna, men sen blev det naturligtvis inte lika bra som jag ville. Kanske bör träna på mitt tålamod. :)
Hannas bild hittar ni nog på hennes blogg snart (hoppas jag): www.tanzdieillusion.wordpress.com
 
(translation: And this is my second picture in the suicide-theme. I had big plans for this one, but it did not turn out that good. I've gotta practice on my patience, haha :P. I hope you'll find Hannas picture on her blog soon:
www.tanzdieillusion.wordpress.com)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jag får hundra poäng i seghet som inte gjort något än, var tydligen inte i skick för att börja rita än. Dock så har jag fortfarande alla idéer kvar så lovar att göra det (bättre sent än aldrig)

    Svar: Gör det när du har tid :) Vore kul att se!
    Jätten Jorm

    2012-11-14 | 21:25:02
    Bloggadress: http://tanzdieillusion.wordpress.com

Kommentera inlägget här: